Hát akkor kezdjük.

2011.03.09. 07:48 FeniX- (törölt)

:-)

Sziasztok...ööö, Kár Karcsi vagyok..és Juditt..ja nem.

Igazából egy kezdő programozó irományait láthatjátok majd itt, legfőképp Jávában és Php-ben, és arra gondoltam, hogy együtt, Veletek lehetne fejlődni valamerre, mivel ilyen önfejlesztő szakkört még a neten semerre sem láttam, s gondoltam jó lenne, ha lenne ilyen.

A fő motivációt Tajti Ákos Jáva és C blogja adta, s mivel új bejegyzés oda már jóideje nem született, gondoltam, akkor legyen valami távolról sem hasonló, csak kicsiben, itt. ;-)

Legyetek jók, majd találkozunk.

Egyenlőre ezt az alap kinézetet meghagyom itt, mivel még csak ismerkedem a blogolás rejtelmeivel.

Jó mulatást mindenkinek, ne erőlködjetek tudjátok, csak lazán.

Üdv! 

 

u.i.: jajj tényleg, a legfontosabbat elfelejtettem mondani.
Mint mindenki én is csak emberből vagyok, és hibázhatok. Arra kérlek titeket, ha hibát vesztek észre a kódban, szóljatok, nem venném a szívemre, ha valaki miattam tanulna meg rosszul bizonyos dolgokat. :-)

Szólj hozzá!

Címkék: intro

A bejegyzés trackback címe:

https://kezdoprogramozo.blog.hu/api/trackback/id/tr482723851

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása